Sunday, March 10, 2019

Bagaimana teknik bercerita atau story selling mampu menggandakan jualan dalam masa tiga bulan?

Cuba baca cerita ini dahulu bagaimana saya mengiklankan produk saya dengan berkesan...


“Sedapnya makan ketam, sotong, udang ni...Tengok je, kau tak makan ke, kau alergik ke?”

Siapa kata aku tak nak?

Aku tengok kawan-kawan makan dengan bau yang sedap memanglah aku teringin sangat nak makan, tapi cukuplah, lepas tu aku kena gatal kulit tangan yang teruk...

Aku ni alah dengan makanan laut, orang kata alergiklah. Bila aku makan macam ketam, udang, sotong, kerang, kulit aku mulah naik merah bertompok dan rasa gatal.

Sekarang apa aku buat, sebelum aku makan seafood, aku sapu dulu kat tangan tempat alergi tu...jadi tak sempatlah gatal naik...

Sebelum ini banyak juga aku pakai produk nak hilangkan gatal termasuk yang beli di farmasi dan klinik, tapi yang paling berkesan dan aku pakai sampai sekarang ialah Krim Gatal Ozpure.

Krim Gatal Ozpure ni sangat mujarab sebab lepas sapu saja, rasa gatal beransur. Rasa kulit sejuk-sejuk je dan sedap...

Biasa aku sapu lepas mandi pagi dan sebelum tidur malam. Tapi, terpulanglah ikut selesa, asal sapu krim Ozpure ni, InsyaAllah.

Ingat Krim Gatal Ozpure boleh ubat masalah kulit gatal je. tapi boleh bantu selesaikan masalah ekzema, panau, kurap, kudis buta, ruam, jerawat dan kulit sensitif.

Malah kalau jenis gatal akibat berpeluh, gatal di celah peha, gatal di bahagian alat kelamin, gatal telur, gatal miss V, gatal akibat gigitan serangga dan krim ini bagus untuk melembabkan kulit yang kering pun sesuai.

Rasa selamat nak pakai setiap hari sebab diperbuat dari bahan organik minyak zaitun tanpa sebarang bahan kimia dan boleh nampak perubahan seawal 3 hari bergantung kepada kulit.

Ada kelulusan KKM pulak, lagi konfiden pakai krim Ozpure ni...

Baby dan anak kecil pun sesuai terutamanya yang ada masalah ekzema. Bila pakai Krim Gatal Ozpure ni, tak akan ada masalah pengelupasan, tak rasa melekit dan ianya 100% produk orang Islam.

Produk dan testimoni yang dah guna ada disini: http://bit.ly/2EPwzer

Atau nak whatsapp terus pun boleh: www.wasap.my/6013366142/nak+tahu+ubat+gatal

Ingat jangan biarkan lama-lama sebab bila dah melarat, kos gi klinik dan beli ubat di farmasi jadi makin meningkat.
template copywriting story telling untuk online bisnes
Hanya copy paste edit dari 176 template

Anda berminat dengan cara bercerita (story telling) dalam menyampaikan mesej iklan?



Orang biasanya suka baca cerita daripada baca iklan. 

Kalau kita ajak 100 orang dengar ceramah percuma pasal dadah berbanding ajak tengok filem 'spider man', rasanya orang minat tonton filem, tapi tak sedar banyak iklan sebelum tayangan filem...Begitulah kebanyakan manusia suka benda bercerita atau lakonan.

Bagi yang mahukan ilmu mengenai story selling dalam mengiklan boleh mendapatkan ebook "176 Template Copywriting The Story Telling

Klik sini: http://bit.ly/2C4WLkQ

Keunikan ebook ini ialah ia menyediakan 176 template cerita dari 40 jenis perniagaan. Anda boleh download dalam bentuk word. Anda hanya perlu copy, paste, edit dan save. Senangkan!

Jika anda nak mengarang cerita sendiri, ebook ini menyediakan format bagaimana menyediakan story selling, anda hanya pahamkan dan ikut prosesnya.

Saya yakin anda tidak menyesal memiliki buku ini. Jangan lupa klik: http://bit.ly/2C4WLkQ


Bagaimana Menulis Ayat Jualan Yang Mampu Mencairkan Pelanggan

Pautan:

105 Template Headline Power Giler

No comments:

Post a Comment

Tektik Membina 10 Artikel dan Iklan Dengan Headline Power

Tektik Membina 10 Artikel Dan Iklan Dengan Headline Power Bukan Senang Nak Tulis Banyak Artikel Seorang blogger atau seorang penulis w...