Wednesday, November 14, 2018

Bagaimana Membuat Iklan dan Surat Jualan Tanpa Mengupah Copywriter

Bagaimana Membuat Iklan dan Surat Jualan Tanpa Mengupah Copywriter


Tidak ada lagi alasan jualan tidak ada kerana tidak tahu menulis iklan...


Adoooh banyak habis wang bayar fbad dan google ads tapi sale tak naik, hanya baki kredit kad yang naik...


Al-kisah, satu hari jumpa member di KLCC - dua tahun tak jumpa...tengah shopping. Lalu aku ajak minum. Dipendekkan cerita member dah berjaya bisnes online dan dah kaya raya, guna iklan fbads dan adwords. 

Dulu dia pun macam gua juga sama-sama berjuang dalam online bisnes tak menjadi...


Nasib baik kawan bagi jalan...


Tanya member macam mana boleh berjaya online bisnes. Minta tolong member kasi nasehat sama gua. Member setuju tapi minta datang opis dia minggu depan dan bawa komputer.

Hari yang dijanjikan aku datang...

Pertama kali dia minta gua punya writing surat jualan mana-mana produk.

Member ketawa besar..."hahaha kau punya ayat macam ayat surat kabar, takda oooom, pembeli pun tak steam bila baca kau punya"


contoh ayat iklan yang menarik
"Tak usah panjang cerita, nak aku bagi kau buku ini, kau baca satu hari satu malam. Kau tiru ayat-ayat dalam buku itu, kau hanya edit dan adjust sana sini. Aku dah tak perlu buku itu lagi...

Kata member lagi, dah enam bulan aku guna buku ini, dulu aku pun banyak kau, bil kad visa banyak, hasil ciput. Aku yakin sales kau akan naik selepas ini...

Balik, aku belek buku tu..."60 Template Iklan Sales 7 Angka Setahun"

Malam tu aku tak tidur membaca hampir setiap page buku tu. Ada 60 contoh-contoh iklan yang boleh aku tiru. Tapi aku jual produk kesihatan jerawat. Oh ada contoh rupanya...Bolehlah aku tiru apa yang patut...

Penerangan Buku 60 Templates Iklan Sales 7 Angka Setahun Oleh Penulis Buku




Kebaikan Buku "Template Iklan Sales 7 Angka Setahun"


1. Menyediakan 60 template iklan bisnes, iaitu:

  • Produk kesihatan
  • Produk kecantikan
  • Produk penjagaan kulit
  • Produk penjagaan rambut
  • Produk pakaian seperti seluar, tudung wanita dan jubah lelaki
  • Perkhidmatan kecantikan
  • Perkhidmatan servis aircond
  • Perkhidmatan klinik gigi
  • Servis pembaikan & servis kereta
  • Perkhidmatan perundingan (konsultant)
  • Perkhidmatan jurugambar
  • Perkhidmatan tukang jahit

2. Template Dibena Berasaskan Eksperimen Dan Kajian Daripada 15,000 Iklan, 19 Produk dan 5 Negara Dengan Bajet 7 Angka Setahun

3. Ayat Ditulis Dengan Santai Sesuai Dengan Selera Pembeli
  • Ayatnya mudah paham dibaca, ini syarat asas penulisan surat jualan dan iklan
4. Ayat Sesuai Untuk Iklan Fb, Group Fb, Google Ads dan IG

5. Semua pembeli boleh join Telegram Group Support untuk bertukar pandangan dan menimba ilmu.


Testimoni Kejayaan Pengguna Selepas Menggunakan Template Ini

Setakat ini lebih 3,000 pengguna telah mendapat faedah daripada penggunaan template dalam buku copywriting 60 Template Iklan Sales. Testimoni-testimoni ada dimasukkan ke dalam buku copywriting tersebut.


ayat-menarik-pelanggan
Jom Order Sekarang
Harga Offer:

RM130 untuk 2 buah
Harga: RM70 sebuah

Cara Order:
- Bank in Maybank: Abd Rahaman A Rasid
- No Akaun: 1141 0524 8789


- Whatsapp bukti pemindahan wang online atau ATM atau CDM, nama, alamat pengeposan dan nombor telefon kepada 013 366 1242
- Buku akan dipos dalam masa 24 jam dan tracking number akan diwhatsappkan.

Pertanyaan:
Abd Rahaman A Rasid
Tel: 013 366 1242
Email: abdrahaman@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Tektik Membina 10 Artikel dan Iklan Dengan Headline Power

Tektik Membina 10 Artikel Dan Iklan Dengan Headline Power Bukan Senang Nak Tulis Banyak Artikel Seorang blogger atau seorang penulis w...